четверг, 21 мая 2020 г.

Для учнів І курсу з математики

Шановні здобувачі освіти! Пропоную вам наступну тему для опрацювання. 
Приклади:
Приклад 1. З вершини квадрата АВСD проведено перпендикуляр АК до площини квадрата. Знайти площу квадрата, якщо КD = 5 см; КС = 13 см.
Розв’язання (мал. 416). 1) АК АВС; КD - похила; АDБ - її проекція. Оскільки АD DС, то за теоремою про три перпендикуляри маємо КD DС.
3) Тоді площа квадрата S = 82 = 64 (см2).


Приклад 2. Сторони трикутника довжиною 4 см, 13 см і 15 см. Через вершину найбільшого кута до площини трикутника проведено перпендикуляр і з його кінця, що не належить трикутнику, проведено перпендикуляр завдовжки 4 см до протилежної сторони цього кута. Знайти довжину перпендикуляра, проведеного до площини трикутника.
Розв’язання. 1) У АВС: АВ = 4 см; ВС = 13 см; АС = 15 см. Оскільки АС - найбільша сторона трикутника, то АВС - найбільший кут трикутника. ВК АВС (мал. 417).
2) КМ АС, тоді за теоремою про три перпендикуляри: ВМ АС, тобто ВМ - висота АВС. За умовою: КМ = 4см.
3) Знайдемо площу трикутника АВС за формулою Герона.
4) 3 іншого боку
 Конспектуємо теорію, приклади, розробку уроку (розв'язання прикладів). Переглянути відео до уроку.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Для учнів групи №1 з інформатики

 Урок 2-3 Тема: Поняття моделі подання даних, основні моделі подання даних. Проектування баз даних. Поняття сутності, атрибута, ключа, зв’яз...