Дистанційне навчання
Інформатика
Підручники
1. О.О. Бондаренко Інформатика рівень стандарт
2. Підручник з інформатики 10(11) клас Й. Я. Рівкінд
Розділ1. Проектування моделі бази даних
1 |
Пропоную вам ознайомитися з інструктажем з ТВ у кабінеті інформаційно-комунікаційних технологій Тема: Поняття бази даних. Поняття, призначення та основні функції систем управління базами даних. Д.з Переглянути відеоурок та законспектувати. Пройти тест . Надіслати скрін результату тесту Увага! Надсилаємо всі разом |
05.09 |
2 |
Тема. Поняття моделі подання даних, основні моделі подання даних. Д.з Законспектувати презентацію. Пройти тест . Надіслати скрін результату тесту Увага! Надсилаємо всі разом |
05.09 |
3 |
Тема. Проектування баз даних. Поняття сутності, атрибуту, ключа, зв'язку. Модель "сутність-зв'язок" предметної області. Класифікація зв'язків за множинністю та про в'язковістю. Д.з Переглянути та законспектувати відеоурок. Пройти тест |
7.09 |
4 |
Тема. Бази даних в інформаційних системах Д.З. Дати відповіді на контрольні запитання та надіслати викладачеві |
7.09 |
Урок 5 |
Тема. Основні відомості про СУБД Access . Д.з Переглянути презентацію та відео. Конспект презентації. Пройти тест та відправити скрін результату |
12.09 |
|
Таблиці |
|||
Урок 6 |
Д.з Конспект презентації та виконати завдання для самостійного виконання . Надіслати викладачеві |
12.09 |
|
Урок 7 |
Тема. Модифікація структури таблиць. Д.з Переглянути презентацію та відео. Конспект презентації. Виконати практичне завдання та надіслати викладачеві |
14.09 |
|
Урок 8 |
Тема. Ключові поля, індекси, зв'язування таблиць. Д.з Переглянути презентацію та відео. Конспект презентації. Виконати практичне завдання та надіслати викладачеві |
19.09 |
|
Урок 9 |
Тема. Уведення, пошук та редагування даних у таблиці. Д.з Переглянути презентацію та відео. Конспект презентації. Виконати практичне завдання та надіслати викладачеві |
19.09 |
|
Урок10 |
Тема. Сортування та фільтрація записів. Операції над таблицями. Д.з Переглянути презентацію та відео. Конспект презентації. Виконати практичне завдання та надіслати викладачеві |
25.09 |
|
11 |
Тема. Створення структури таблиць та введення вмісту. Д.з Переглянути відеоурок та виконати практичну роботу, надіслати викладачу |
26.09 |
|
12 |
Тема. Пошук, сортування та фільтрація даних у таблицях. Д.з Переглянути відеоурок та виконати практичну роботу, надіслати викладачу |
26.09 |
|
Запити |
|||
13 |
Тема. Загальні відомості про запити. Д.з Переглянути презентацію. Конспект презентації. Пройти тест та відправити скрін результату |
03.10 |
|
14 |
Тема. Створення й виконання запитів на вибірку даних. Д.з Переглянути презентацію. Конспект презентації. Пройти тест та відправити скрін результату |
03.10 |
|
15 |
Тема. Запити з функціями і з полями, що обчислюються. Д.з Переглянути презентацію. Конспект презентації. Пройти тест та відправити скрін результату |
17.10 |
|
16 |
Тема. Запити з параметрами. Перехресні запити. Д.з Переглянути презентацію. Конспект презентації. Пройти тест та відправити скрін результату |
17.10 |
|
17 |
Тема. Запити на змінення. Д.з Переглянути презентацію. Конспект презентації. Пройти тест та відправити скрін результату |
24.10 |
|
18 |
Тема. Занити з функціями та з полями, шо обчислюються. Д.з Переглянути відеоурок та виконати практичну роботу, надіслати викладачу. |
24.10 |
|
19 |
Тема. Запити з параметрами, перехресні запити та запити на змінення даних. Д.з Переглянути відеоурок та виконати практичну роботу, надіслати викладачу. |
31.10 |
|
Форми |
|||
20 |
Тема. Створення форм за допомогою простих засобів. Д.з Переглянути презентацію. Конспект презентації. Пройти тест та відправити скрін результату |
31.10 |
|
21 |
Тема. Елементи керування та властивості форм. Д.з Переглянути презентацію. Конспект презентації. Пройти тест та відправити скрін результату |
07.10 |
|
22 |
Тема. Створення форм за допомогою конструктора форм . Д.з Переглянути презентацію. Конспект презентації. Пройти тест та відправити скрін результату |
7.10 |
|
23 |
Тема. Використання форм для введення та редагування даних . Д.з Переглянути презентацію. Конспект презентації. Пройти тест та |
|
|
24 |
Тема. Створення форм . Д.з Переглянути відеоурок. Виконати практичну роботу, надіслати викладачу. |
|
|
Звіти |
|||
25 |
Тема. Поняття звіту. Автоматичне створення звіту. Директорська контрольна робота Д.з Законспектувати. Виконати директорську контрольну роботу |
|
|
26 |
Тема. Створення звіту за допомогою конструктора звітів . Д.з Законспектувати. Пройти тест та скинути скрінрезультату |
13.01 |
|
27 |
Тема. Створення звітів. Д.з Виконати практичну роботу, надіслати викладачу. |
19.01 |
|
Основи мови запитів SQL |
|||
28 |
Тема. Призначення, основні поняття та терміни мови SQL. Д.з Законспектувати. Пройти тест |
20.01 |
|
29 |
Тема. Найпростіші запити мовою SQL у системі Access. Д.з Законспектувати. Пройти тест |
26.01 |
|
30 |
Тема. Запити з умовою. Групування запитів. Д.з Законспектувати. Пройти тест |
27.01 |
|
Імпорт та експорт об’єктів бази даних |
|||
31 |
Тема. Сутність імпорту та експорту об’єктів. Д.з Законспектувати. Пройти тест |
03.02 |
|
32 |
Тема. Імпорт об’єктів з однієї бази даних в іншу. Д.з Законспектувати. Пройти тест |
10.02 |
|
33 |
Тема. Експорт об’єктів з однієї бази даних в іншу. Д.з Законспектувати. Пройти тест |
17.02 |
|
34 |
Інструктаж з БЖД. Виконання колективного навчального проекту. Д.з Законспектувати. |
24.02 |
|
35 |
Інструктаж з БЖД. Розробка проекту. Створити БД "НВК" (за зразком як робили під час навчання в березні), що буде містити наступні таблиці: Д.з Розпочати роботу над проектом |
03.03 |
|
36 |
Інструктаж з БЖД. Оформлення результатів проекту. Д.з Оформити проект |
10.03 |
|
37 |
Інструктаж з БЖД. Презентація результатів проекту. Д.з Законспектувати. Презентувати результати свого проекту
|
24.03 |
|
38 |
Директорська контрольна робота за рік Виконати та надіслати |
31.03 |
|
39 |
Інструктаж з БЖД. Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік. Пройти тест та надіслати скрін |
07.04 |
|
1-2 |
Тема. Повторення тем математики І курсу Д/з Переглянути, законспектувати та наділати викладачеві у приват повідомлення у Вайбер |
04.09 |
|
|
|
3 |
Д.з Виконати та надіслати скрін результату тесту. Розв'язання виконувати у зошиті та надіслати викладачеві |
11.09 |
4 |
Тема: Прямокутні координати у просторі. Координати середини відрізка Д.з Переглянути та законспектувати. Пройти тест . Надіслати скрін результату з розв'язанням у зошиті. Присилаємо все разом, тільки тоді зараховується
|
11.09 |
5 |
Тема: Відстань між двома точками Д.з Переглянути та законспектувати.
|
18.09 |
6 |
Тема: Розв'язування вправ . Д.з Переглянути та законспектувати. Пройти тест . Надіслати скрін результату з розв'язанням у зошиті.. Присилаємо все разом, тільки тоді зараховується |
18.09 |
7 |
Тема. Вектори в просторі. Довжина вектор. Д.з Переглянути та законспектувати. Пройти тест . Надіслати скрін результату з розв'язанням у зошиті (хто хоче вищий бал).
|
25.09 |
8 |
Тема. Операції над векторами. Д.з Переглянути 2 відеоуроки та законспектувати. Пройти тест . Надіслати скрін результату з розв'язанням у зошиті (хто хоче вищий бал).
|
25.09 |
9 |
Тема. Кут між векторами. Д.з Переглянути та законспектувати. Пройти тест . Надіслати скрін результату з розв'язанням у зошиті (хто хоче вищий бал).
|
02.10 |
10 |
Тема. Розв'язування вправ . Д.з Переглянути та законспектувати. Завдання для самостійного виконання(для тих хто хоче вищий бал): Приклад 1. Знайти угол між векторами a = {3; 4; 0} і b = {4; 4; 2} Приклад 2. Знайти угол між векторами a = {1; 0; 3} і b = {5; 5; 0} Приклад 1. Знайти скалярне добуток векторів a = {1; 2; -5} і b = {4; 8; 1}.
|
02.10 |
11 |
Тема. Симетрія щодо початку координат та координатних плоскостей Д.з Переглянути 2 відеоуроки та законспектувати. Пройти тест . Надіслати скрін результату з розв'язанням у зошиті (хто хоче вищий бал). Завдання для самостійного виконання(для тих хто хоче вищий бал):
|
09.10 |
12 |
Контрольна робота № 1 на тему: «Координати і вектори» Д.з Виконати та надіслати викладачу
|
09.10 |
13 |
Тема. Узагальнююче заняття Д.з Переглянути відеоурок та законспектувати. Завдання для самостійного виконання(для тих хто хоче вищий бал): |
16.10 |
14 | Тема. Властивості та графіки показникової функції. Д.з Переглянути 2 відеоуроки та законспектувати. Завдання для самостійного виконання(для тих хто хоче вищий бал): | 16.10 |
15 | Тема. Розв'язування вправ. Д.з Переглянути відеоурок та законспектувати. Пройти тест Надіслати скрін результату з розв'язанням у зошиті Завдання для самостійного виконання(для тих хто хоче вищий бал): | 23.10 |
16 | Тема. Показникові рівняння. Д.з Переглянути відеоурок та законспектувати. Пройти тест . Надіслати скрін результату з розв'язанням у зошиті Завдання для самостійного виконання(для тих хто хоче вищий бал): | 23.10 |
17 | Д.з Переглянути відеоурок та законспектувати. Пройти тест . Надіслати скрін результату з розв'язанням у зошиті Завдання для самостійного виконання(для тих хто хоче вищий бал): | 30/10 |
18 | Тема. Розв'язування вправ. Д.з Переглянути відеоурок та законспектувати. Пройти тест . Надіслати скрін результату з розв'язанням у зошиті Завдання для самостійного виконання(для тих хто хоче вищий бал): | 30.10 |
19 | Тема. Розв'язування вправ. Д.з Переглянути відеоурок та законспектувати. Пройти тест . Надіслати скрін результату з розв'язанням у зошиті Завдання для самостійного виконання(для тих хто хоче вищий бал): | 06.11 |
20 | Тема. Самостійна робота Д.з Переглянути відеоурок та законспектувати. Виконати та надіслати самостійну роботу викладачу | 06.11 |
21 | Тема.Логарифми та їх властивості.
Д.з Переглянути відеоурок та законспектувати. Пройти тест | 13.11 |
22 | Тема.Логарифми та їх властивості.
Завдання для самостійного виконання Д.з Переглянути відеоурок та законспектувати. Пройти тест | 13.11 |
23 | Тема.Властивості та графік логарифмічної функції.
Завдання для самостійного виконання Д.з Переглянути відеоурок та законспектувати. Пройти тест | 20.11 |
24 | Тема.Розв'язування вправ.
Завдання для самостійного виконання Д.з Переглянути відеоурок та законспектувати | 20.11 |
25 | Тема.Логарифмічні рівняння.
Завдання для самостійного виконання Д.з Переглянути відеоурок та законспектувати. | 27.11 |
26 | Тема.Розв'язування вправ. Завдання для самостійного виконання Д.з Переглянути відеоурок та законспектувати. | 27.11 |
27 | Тема. Логарифмічні нерівності Відеоурок ч.1 Відеоурок ч. 2 Д.з Розв'язати самостійно та надіслати: | 04.12 |
28 | Тема.Розв'язування вправ. Відеоурок ч.1 Д.з Переглянути відеоуроки та законспектувати. Пройти тест з розв'язанням у зошиті. Скинути скрін результату | 04.12 |
29 | Тема.Розв'язування вправ. Д.з Переглянути відеоурок та законспектувати. Пройти тест з розв'язанням у зошиті. Скинути скрін результату | 11.12 |
30 | Тема. Розв'язування вправ. Самостійна робота Д.з Переглянути відеоурок та законспектувати. Самостійна робота виконати та надіслати | 11.12 |
31 | Контрольна робота № 3 на тему: «Показникова та логарифмічна функції» Д.з Обрати 1 чи 2 варіант, розв'язати та надіслати | 18.12 |
32 | Тема. Узагальнююче заняття Практичні завдання Завдання 1. Розв'язати нерівність Завдання 2. Розв'язати нерівність Завдання 3. Розв'язати нерівність Завдання 4 . Розв'язати нерівність Д.з Переглянути відеоурок та законспектувати. Підготуватися до контрольної роботи. Розв’язати самостійно та надіслати | 18.12 |
33 | Семестрова (директорська) контрольна робота з геометрії Д.з. Обрати один із варіантів, виконати контрольну роботу та надіслати викладачеві | 25.12 |
34 | Тема. Узагагальнююче заняття Д.з Переглянути відеоурок та законспектувати. Розв’язати самостійно та надіслати Розв'язати нерівність logx - 3 (x - 1) < 2. log3 (x2 - 3 x + 3) > 1. log0.4 x + log0.4 (x - 1) ≥ log0.4 (x + 3). (3 - 2x) log0.1 x < 0. | 25.12 |
35 |
Тема. Многогранник та його елементи. Опуклі многогранники. Завдання для самостійного виконання Д.З. Переглянути відеоурок та законспектувати. 1. Законспектувати завдання. |
12.01 |
36 |
Тема. Призма. Пряма та правильна призми. Завдання для самостійного виконання Д.зП переглянути відеоурок та законспектувати. 1. Законспектувати розв'язане завдання.
|
16.01 |
|
||
37 |
Тема. Паралелепіпед. Завдання для самостійного виконання Д.з Переглянути відеоурок та законспектувати. 1. Законспектувати розв'язане завдання.
|
16.01 |
39 |
Тема. Піраміда. Правильна піраміда. Завдання для самостійного виконання Д.З. Переглянути відеоурок та законспектувати. 1. Законспектувати розв'язане завдання. |
23.01 |
38 |
Тема. Розв'язування вправ. Д.З. Переглянути відеоурок та законспектувати. Пройти тест . Жду 6-9 завдання тесту з малюнками та розв'язанням у зошиті |
23.01 |
40 |
Тема. Розв'язування вправ. частина 3Д.З. Переглянути відеоуроки та законспектувати.Пройти тест. Чекаю 5-8 завдання тесту з малюнками та розв'язанням у зошиті |
30.01 |
41 |
Тема. Переріз багатогранників. частина 3. Завдання для самостійного виконання Д.з Переглянути відеоуроки та законспектувати. 1. Законспектувати розв'язане завдання. |
30.01 |
42 |
Тема. Розв'язування вправ. частина 3 Завдання для самостійного виконання Переглянути відеоуроки та законспектувати. 1. Законспектувати розв'язане завдання. |
01.02 |
43 |
Тема. Площі бічної та повної поверхонь багатогранників. Завдання для самостійного виконання Д.З. Переглянути 2 відеоуроки та законспектувати. Законспектувати розглянуті приклади та виконати практичні завдання.
|
06.02 |
44 |
Тема. Розв'язування завдань та вправ. Самостійна робота Завдання для самостійного виконання д.з. Переглянути відеоурок та законспектувати.Законспектувати розглянутий приклад та виконати практичне завдання. |
06.02 |
45 |
Контрольна робота № 3 на тему: «Многогранники» д.з. Розв'язати один із варіантів та надіслати викладачеві |
09.02 |
46 |
Тема. Аналіз контрольної роботи. Узагальнююче заняття д.з. Переглянути та законспектувати. Пройти тест та скинути скрін результату |
13.02 |
|
||
|
47 |
Тема. Поняття первісної. Основна властивість первісних. частина 3 Д.з. Переглянути відеоуроки та законспектувати Пройти тест та скинути скрін результату
|
13.02 |
48 |
Тема. Правила знаходження первісних. Таблиця первісних. Д.з Переглянути та законспектувати
Розв'язати та надіслати
|
20.02 |
49 |
Тема. Розв’язування вправ Д.з. законспектувати Пройти тест та скинути скрін результату
|
20.02 |
50 |
Тема. Визначений інтеграл, його геометричний зміст. Д.з. Переглянути та законспектувати. Пройти тест та скинути скрін результату |
27.02 |
51 |
Тема. Розв’язування вправ. Д.з. Переглянути та законспектувати. Пройти тест та скинути скрін результату |
27.02 |
52 |
Тема. Самостійна робота. Д.з. Переглянути та законспектувати. Пройти тест з розв'язанням у зошиті
|
06.03 |
53 |
Тема. Обчислення площ плоских фігур. Д.з. Переглянути та законспектувати. Пройти тест та скинути скрін результату |
06.03 |
54 |
Тема. Застосування інтеграла до розв’язування компетентнісно орієнтованих задач. Д.з. Переглянути та законспектувати та пройти тест
|
13.03 |
55-56 |
Тема. Розв’язування задач і вправ Д.з. Законспектувати розглянуті приклади та пройти тест, Скинути скрін результату
|
13.03, 27.03 |
57 |
Контрольна робота № 4 за темою: «Інтеграл та його застосування» Д.з. Обрати варіант, розв'язати та надіслати викладачеві |
27.03 |
58 | Тема. Аналіз контрольної роботи. Узагальнююче заняття Д.з. Переглянути та законспектувати. Перевірити себе за допомогою тесту
|
03.04 |
|
||
|
59 |
Тема. Циліндр та його елементи. Д.з. Переглянути та законспектувати та виконати запропоновані.
|
03.04 |
60 |
Тема. Конус та його елементи. Д.з. Переглянути та законспектувати. Розв'язати запропоновані завдання |
04.04 |
61 |
Тема. Осьові перерізи циліндра і конуса. Переглянути та законспектувати. Пройти тест та скинути скрін результату |
10.04 |
62 |
Тема. Перерізи циліндра і конуса площинами, паралельними основі. Переглянути та законспектувати |
10.04 |
63 |
Тема. Розв’язування вправ. Переглянути та законспектувати. Пройти тест та скинути скрін результату |
11.04 |
64 |
Тема. Куля і сфера. Переглянути. Законспектувати. Пройти тест, скинути скрін результату |
17.04 |
65 |
Тема. Розв’язування вправ. Переглянути та законспектувати. Пройти тест, скинути скрін результату
|
17.04 |
66 |
Тема. Розв’язування задач і вправ. Законспектувати Обрати варіант, виконати та надіслати
|
18.04 |
67 |
Тема. Комбінації тіл. Відкрити запропоноване посилання, переглянути розв'язання, їх законспектувати та виконати запропоновані завданя
|
25.04 |
68 |
Контрольна робота № 5 за темою: «Тіла обертання» Обрати варіант, виконати завдання та надіслати викладачеві |
27.04 |
69 |
Тема. Аналіз контрольної роботи. Узагальнююче заняття Законспектувати відеоурок |
28.04 |
70 |
Річна (директорська) контрольна робота з алгебри Д.з. Виконати директорську контрольну роботу з математики та надіслати викладачу
|
28.04 |
71 | Тема. Узагальнююче заняття Д.з. Переглянути відеоурок та законспектувати. Здати всі заборгованності, якщо вони є. | 01.05 |
72 | Тема. Повторення. Д.З. Переглянути та законспектувати. Пройти тест з розв'язанням у зошиті | 01.05 |
Інформаційні технології
1 |
Тема. Поняття про інформацію та інформаційні технології Д.З. Переглянути та законспектувати. Пройти тест та скинути скрін результату |
07.09 |
2 |
Тема. Використання інформаційних та комп'ютерних технологій для автоматизації виробництва. Д.З. Законспектувати вивчення нового матеріалу. Пройти тест та скинути скрін результату |
14.09 |
Розділ 2. Програмне забезпечення ПК. Комп'ютерні технології
3 |
Тема. Програми створення текстових та графічних документів. Д.З. Переглянути та законспектувати. Пройти тест та скинути скрін результату |
21.09 |
4 |
Тема. Стилі оформлення та подання інформації. Розробка фірмового стилю. Д.З. Переглянути та законспектувати. |
28.09 |
5 |
Д.З. Переглянути та законспектувати. Пройти тест та скинути скрін результату |
|
6-7 |
ЛПР №1-2. Створення презентацій. Тема: «Моя майбутня професія» Інструкція (приклад створення презентації) Д.з. Створити презентацію та надіслати |
|
8 |
Тема. Види програмного забезпечення. Д.З. Переглянути та законспектувати. Пройти тест та скинути скрін результату |
|
9 |
Тема. Поняття про операційну систему, її функції. Д.З. Переглянути та законспектувати. Пройти тест та скинути скрін результату |
|
1 0 |
Д.З. Переглянути та законспектувати. |
Розділ 3. Мережні системи та сервіси
11 |
Загальні відомості про Internet, електронну пошту та телеконференції. |
|
1 2 |
Основні мережні сервіси. Браузер. |
|
1 3 -1 4 |
ЛПР № 3-4 . _ Створення публікації «Інновації у професії» |
|
1 5 |
Робота з пошуковими програмами |
|
1 6 |
Поняття електронної комерції, її переваги та обмеження. |
|
17 |
ЛПР № 5 . Пошук інформації в мережі Internet (за напрямом професії). |
Комментариев нет:
Отправить комментарий